nedeľa 12. júla 2015

Pohodový volunteer 2015 :)

Po neuveriteľne dlhom čase som sa nakoniec tento rok premyslela, rozmyslela a vymyslela že idem PRVÝKRÁT nielen na festival Pohodu, ale dokonca prvýkrát aj ako dobrovoľník, vôbec.
V júni som sa prihlásila cez internetovú prihlášku, zaplatila vratnú zálohu (už to začínalo byť naozaj vážne :) žiaden krok späť!), popozerala najčastejšie otázky ohľadom dobrovoľníctva a začala sa aj trošku tešiť :) ..
 






Zo začiatku som mala menšie obavy, pochybnosti, predsalen sa nejdem len zabávať, ale aj si čo-to odrobiť.
Pobalila som si pakšametle (ešte som nebola vycvičená čo všetko si mám zobrať a čo mi je potrebné :D ) a v stredu, deň pred oficiálnym začiatkom festivalu, som sa ako naozajstný dobrovoľník vybrala na Pohodu 2015 ( bol 19.ročník).

Fúú, to vám poviem. Bolo to neuveriteľné! Predstava bola úplne iná, fotky z minulých ročníkov čo som mala poprezerané na určitú predstavu boli takisto úplné NIČ oproti tomu, aké to v skutočnosti bolo.
Tá atmosféra, ten obrovský areál, to množstvo akcií, workshopov, koncertov, zaujímavých stánkov, celkového programu... Tá pohodová nálada, zároveň to obrovské množstvo nás dobrovoľníkov...hm, naozaj nezabudnuteľný zážitok, nádherné spomienky, výborná skúsenosť..
Konečne viem, prečo ma môj kamarát už pár ročníkov toľko lámal, nech to vyskúšam! :)
Určite odporúčam každému jednému z Vás!
Ten kto tam bol, vie. Ten kto tam nebol, šup - odvážne do toho ! :) 

A teraz zopár fotošiek, ktorými som chcela zachytiť aspoň ako-takú atmosféru ..---> 


Na konci festivalu sme mali smenu do 8.00hod rána, čiže tu bol náš posledný východ slnka z nášho stanoviska :)




















Dobrovoľníci 2015 :)


Žiadne komentáre: